Kromě klasických
ubytovacích a stravovacích služeb disponuje Hotel Praha i prostorným konferenčním sálem s kapacitou až 200 osob, kde se konají nejrůznější kulturní a společenské akce jako jsou plesy či koncerty. K sálu náleží přísálí s barem a dvěmi menšími křídelním místnostmi.
Pro firmy velmi rádi zorganizujeme školení, konference, prezentace a jiné typy firemních akcí včetně zajištění špičkového cateringu dle předem dohodnutých požadavků. Náš personál vedený šéfkuchařem pro vás připraví širokou nabídku vybraných lahůdek, stylových moučníků či ovocných mís. Samozřejmostí je dodávka nápojů a pomoc při výběru kvalitních alkoholických nápojů.
Doprovodné programy
Aby byli vaše firemní akce zábavnější a atraktivnější, nabízíme Vám širokou nabídku doprovodných akcí, které pro Vás na základě Vašich přání a požadavků rádi zorganizujeme.
Z naší nabídky uvádíme:
- Catering, rauty
- Sportovní vyžití, outdoorové aktivity ve spolupráci s Horskou službou
- Rožnění, grilování
- Zajištění lyžařské školy, nordic-walking
- Zajištění doprovodného kulturního programu
- Květinová výzdoba
- Hudební produkce (hudba všech žánrů)
- Prohlídka Karlových Varů, Jáchymova, Oberwiesenthalu, Saifenu, atd.
- Exkurse do karlovarské Becherovky či sklárny Moser a dalších zajímavých lokalit
Cenové podmínky:
Pronájem sálu (145 m2):
- 25 000,- Kč za celý den (více než 4 hodiny)
- 15 000,- Kč za půl dne (méně než 4 hodiny)
- dle individuálních požadavků na kratší dobu lze vytvořit cenu již od 1 hodiny pronájmu.